Červenec 2007

Pondělí 30.7.2007

30. července 2007 v 17:08 Moje kecáníčko
Zdravim:o)
Jak se dnes máte? Já teda docela dobře, což je až s podivem, protože několik uplynulých týdnů jsem se měla až na pár vyjímek spíš blbě. Ale už dva dny jsme nezvracela ani se nepřejídala a o víkendu jsem jezdila na kole a včera jsem se donutila a jezdila na rotopedu!!! To už jsme nedělala kolik týdnů. A byl to fajn pocit. Ještě musim přidat posilování. A od soboty jsem zhubla asi 200g ikdyž jsem byla včera na dortíčku a zmrzlince. No asi to fakt chce ten pohyb. A NEPŘEJÍDAT SE!
Dnes:
SN: KMS (káva+mléko+sladidlo), 1 celoz. kaiserka + Buko tvaroh. sýr
SV: nic
OB: plněná paprika ml.masem+ rýží + 1 normál.kaiserka, cola light
SV: malé jablko+KMS+2 želé bonbony
VE: buď tuňákový salát Mexicana nebo nějaké bílkoviny a asi nakl. okurky, ty miluju:o)
Jo a ještě voda s vlákninou Benefibra...je to dobrý na trávení a neni to hnusný jako psyllium ale úplně rozpustný.
Budu se snažit taky cvičit...asi bude dnes posilování možná i rotoped, uvidim.

Hollywoodský trhák-5 faktorová dieta!!!!!

27. července 2007 v 10:45 Diety
Světem celebrit hýbe nová 5-faktorová dieta, která formuje božská těla bez drastického hladovění. Čerstvým důkazem její úspěšnosti je herečka Jessica Simpson. Zatímco v dubnu tohoto roku se ještě trápila s kynoucí postavou, začátkem června se zničehonic objevila superštíhlá a ve vynikající formě.
/* <![CDATA[ */ im.position('seznam.pack.rectangle','/super_clanek'); /* ]]> */
Sexbomba, jejíž výška dosahuje sotva 160 cm, dokázala zhubnout ze 64 kilo až na 55. Co se za ty dva měsíce stalo? Ostřílená dietářka Jessica, která už má za sebou diety podle Atkinse, zónovou i South Beach, tentokrát vsadila na 5-faktorovou dietu trenéra Harleyho Pasternaka.

Kouzelná pětka

Nový dietní plán se nese ve znamení čísla pět. Jídlo je rozděleno do pěti porcí denně, z nichž každá musí obsahovat pět složek: bílkoviny, uhlohydráty s nízkým glykemickým indexem, zdravé tuky, vlákninu a nekalorický nápoj.
Doporučují se zejména vaječné bílky, mořské plody a ryby, libové maso, zelenina a hořčice. I většinu ostatních potravin si ale lze v přiměřené míře dopřát - úplně zakázáno není nic kromě bílého pečiva a rafinovaného cukru. Jediné úskalí spočívá v kontrole množství potravy, dieta totiž neukládá přesnou velikost porcí.
Poskytuje jen orientační doporučení, podle nějž by měl celkový denní příjem činit kolem 1300 kcal, z toho tři hlavní jídla po 300 kcal a dvě svačiny po 200 kcal. Příjemná zpráva je, že dieta se dodržuje vždy šest dní a sedmý den je tzv. 'odpočinkový' - tehdy si smíte bez výčitek zahřešit.

Komu se nelení...

Součástí programu je samozřejmě i pohyb. Tomu je třeba se věnovat pětkrát týdně nejméně 25 minut. Trénink by se měl skládat ze zahřátí, posilování horní, střední a dolní části těla a aerobního cvičení. Ve skutečnosti tedy budete potřebovat spíš 45 minut, abyste všechno stihli.

Výhody a nevýhody

Velkou výhodou Pasternakova dietního plánu je to, že se jedná spíš o celkovou změnu životního stylu. Zvyknete si na zdravé jídlo i pohyb a těžko vás pak zaskočí jo-jo efekt. Přitom se můžete stravovat pestře a chutně a klidně si zajít do restaurace, kde si dáte třeba biftek nebo mexické fazole.
Pravidelné a časté stravování navíc stabilizuje hladinu krevního cukru a chrání před záchvaty žravosti. Jedinou nevýhodou je zvýšená nutnost kontrolovat velikost porcí. Člověk snadno sám sebe přesvědčí, že zdravého jídla může spolykat kolik chce. Ale pozor na to - fyzikální zákony neoblafnete. I v tomto případě musí být výdej energie větší než její příjem.

TŘÍDENNÍ JÍDELNÍČEK

1. Den
snídaně: jahodový koktejl z nízkotučného mléka, celozrnný rohlík
svačina: salát z jablek s jogurtem a čokoládovou polevou
oběd: toasty z celozrnného chleba s kuřetem, zeleninou a houbami
svačina: grilované kuřecí kousky se zeleninou v pita chlebu
večeře: karbanátek z libového hovězího masa s pohankou a zeleninou
2. Den
snídaně: nízkotučný jogurt s vločkami, grep
svačina: kousek citronového koláče
oběd: letní rajská polévka se zeleninou, kuřecí salát
svačina: křehký celozrnný chlebíček s plátkem krůtí šunky
večeře: zeleninová čína s libovým hovězím masem a hnědou rýží
3. Den
snídaně: celozrnné na sucho smažené palačinky s lesním ovocem
svačina: tvarohový dortík s ovocem
oběd: kuřecí kari s okurkovým salátem, půlka pomeranče
svačina: zeleninová minipizza
večeře: grilovaný hovězí biftek s vařenou zeleninou
(Jackie)

Čtvrtek 26.7. 2007

26. července 2007 v 15:39 Moje kecáníčko
Ahoj Holky!
Tak nevím, jak vy, ale mě se to zatím nějak nedaří:o( Vím, že je to jen moje vina, ale nějak nejde "začít" a vydržet. Prostě se do toho naplno ponořit a jít si za svým cílem. Opravdu vyrtvat.
Bodla by nějaká podpora...PIŠTE!
Abych měla aspoň nějaké pevné body a aby to šlo lépe, tady je pár zásad. Třeba pomůžou i vám.
Ø Příjem denních kalorií rozdělím do několika malých jídel
Ø Jedno jídlo nebude větší než moje dlaň
Ø Bílé pečivo nahradím celozrnným
Ø Nebudu držet hladovku. Ta zpomaluje metabolismus
Ø Budu hodně pít- vodu a zelený čaj (pravidelně, ne hodně vody najednou- to roztahuje žaludek)
Ø Cvičit, cvičit, cvičit!!! Každý den
Ø Naposled jím v 18.00 hod
Ø Budu jíst hooodně pomalu (20 min). Každé sousto rozžvýkám 30x
Ø Hned po jídle si vyčistím zuby, aby mě nepřepadaly další chutě


Knihy o anorexii

25. července 2007 v 17:43 KNIHY
Určitě taky hltáte všechny příběhy a knihy o anorexii a podobně...
Pokud by jste měli zájem, mohu Vám nabídnout prodat knihy:
* Alice v zrcadle (skutečný příběh dcery anorektičky a její matky)
* Moje krásná sestra (o anorektičce)
* Z deníku bulimičky (skutečný příběh Jany Sladké-zakladatelky společnosti Anabell, pro postižené ppp)
* Univerzita hubnutí (různé dietky, návody, tipy)
Jinak tipy na další knihy (třeba z knihovny):
* Střípky mých lásek-L. Lanczová
* Lehčí než vzduch
* Jmenuji se Martina
* Na dně


HOT

23. července 2007 v 15:44
Tak pro koho to vlastně děláme...:o)

Super body

20. července 2007 v 16:19 Thispiration


Pátek 20 .7. 2007

20. července 2007 v 14:27 Jídlo
Snídaně: káva s mlíčkem a sladidlem (dále jen KMS), ciabata (cca asi 10cm) + mazací tvarohový sýr Buko
Svačina: nic
Oběd: rýže s kuř. steakem (menší porce), Cola light
Svačina: mix ovoce+ mrkev

Čtvrtek 19.7. 2007

19. července 2007 v 10:14 Jídlo
Snídaně: zelený čaj a ananas
Svačina: káva s mlíčkem a sladidlem, hroznové víno, sousto melouna
Oběd: meruňky (více..)
odpoledne jsme měla jeden záchvat + zvracení....brrr (ale váha po tom byla nižší než ráno, takže dobrý)
Ovocný den mi moc nevyšel, ale držela jsem se...
Večeře: plněná cukety mletým masem a sýrem + kousek ciabaty (pečivo)
a pak ještě červené vínečko

Čtvrtek 19.7. 2007-New start

19. července 2007 v 9:54 Moje kecáníčko
Nový start!!!
Dnes je tedy 19. července a mám teda cca 36(37) dní, než pojedu na dovolenou. Necelých 6 týdnů, abych zhubla. S tím se myslím dá pracovat…A právě ta dovolená je pro mě momentálně taková největší motivace. Takže se musim sakra snažit! Ach jo…A bohužel to jde pořád nahoru a ne dolů:o((((
Držte mi palečky! Začínám dnes ovocným dnem!!!

Louis Vuitton

18. července 2007 v 20:35 Co miluju:o)


Středa 18.7. 2007

18. července 2007 v 18:56 Moje kecáníčko
Ahojky!
Tak dneska makám jak blázen na blogu:o) Zkoušim a vylepšuju a čas letí..Teda je to větší fuška, než jsem myslela, ale baví mě to.
Aspoň člověk nemyslí na jídlo...

Nicole..jak to bylo

18. července 2007 v 18:47 SUPER FOTEČKY -před a po
Před hubnutím
A po něm...

Nicole

18. července 2007 v 18:36 Thispiration



Pátek 13.7. 2007

13. července 2007 v 15:18 Moje kecáníčko
Tak dneska máme ten pátek 13. No ne že bych byla pověrčivá...ale znáte to...A jak se řiká, když se to sere, tak se to sere...
Al vždycky může být hůř. Je nějaký divný tlak či co.Bolí mě hlavička:o( Tak aspoň že bude víkend. Užijte si ho! A přežijte ve zdraví ty vedra! Pa